Cake's are made for eating.

Hallå! Har idag haft en julavslutning och det var verkligen hur roligt som helst! Sedan så fikade vi lite i klassrummet och fick våra betyg! Är ganska nöjd men hoppas på att höja mig nästa termin. Efter någon timme så åkte jag och Rebecka in till stan vilket var hur mysigt som helst, köpte två julklappar och har massor av kvar. Därefter så gick jag, mamma och min syster för att äta sushi och det var jättegott eftersom jag inte har ätit det på hur länge som helst! Efter kanske några timmar så stack jag, min syster och min kusin till Ica för att köpa tårta och den var hur god som helst, man måste faktiskt fira lite. Ska visa en liten grej som jag gjorde på min kavaj imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0