Christmas presents are made for me.

Sitter sjuk hemma, har varit på gymnasiemässan och fått inspiration! Följde som sagt med Rebecka och hennes mamma, titta på Plusgymnasiet, Hersby, Danderyd och andra. Bilderna representerar vad jag vill ha i julklapp/födelsedag.

1. YSL- ring (helst blå)

2. Christian Louboutin spik sneakers (snyyyygga)

3. Polaroidkamera

4. Urban ears

5. Chloe/prada väska

6. Dr.Martens

7. HTC mobil

Självklart kommer jag inte få allt men de flesta som jag vill ha mest hoppas jag på. Man får väl drömma ibland. Ska titta på en film nu och försöka bli frisk, hej.


Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

GODNATT! hihi :D

2011-11-27 @ 01:57:45
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0