They never go away.

Godkväll, prao veckan är slut och jag är ganska nöjd eftersom det fick mig att inse om vad jag vill göra i framtiden! Jag hade det ganska roligt och tråkigt eftersom det inte fanns mycket att göra där men när det blev jobb då var det att klistra prislappar, alltid roligt! Imorgon sticker jag till gymnasiemässan och tittar med kära Rebecka och hennes mamma.

Idag har jag varit i stan efter min prao med Celine och Joanna och jag fick med mig lite grejer som jag visar imorgon. Sedan fick jag en inbjudan av Frida till en hemlig grej som jag berättar om några dagar så att jag vet vad allt handlar om. Det lyste upp min dag för jag var så stressad och trött hela dagen, tack!

Fixade ett fint flätat armband med hjälp av några guldiga snören, blev riktigt nöjd! Enkelt och snyggt.


Kommentarer
Postat av: Benita Fransén

Det finns nu en rabattkod uppe på min blogg där DU har chansen att på 15 % rabatt på Hoofstores fina smycken! :)

2011-11-26 @ 20:42:49
URL: http://kikibenchaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0