This is not a love song.

Det här är vad jag gjorde igår med hjälp av sandpapper. Blev riktigt nöjd men det är inte riktigt klart, har knäna kvar. Jeansen var riktigt tråkiga så jag piffar upp dem och gör dem lite trashiga. När allting är klart ska jag visa resultatet. Idag har jag bara varit hemma och haft ångest över att det redan är söndag men som tur är så har jag en veckas prao och börjar kl.10! Skönt. Jag har också varit och powerwalkat i mörkret vilket var ganska skrämmande men jag hade musik som tur är. Hatar att det har blivit så mörkt och att man inte kan göra så mycket då. Ska titta vidare på Buffy The Vampire Slayer.


Kommentarer
Postat av: Ai

sv;

Oki jag svarar på den här bloggen ;3

ehh ja vi ska vara på gymnasiemässan, orange och svart skylt som på hemsidan hah.. dock tror jag inte jag kommer få va där i år (fast jag vill!!), för jag går bara i 1:an ^_^.

Jaa vi har vanliga lektioner också. Det är ju en yrkeslinje, men på dem läser man kärn-ämnerna (matte, svenska, engelska). Vi läser SO och NO nån kurs också. Men man kan också läsa upp till högskoleförberedande utbildning på stylist :) det är bara att läsa några till kurser i b.la. matte. Så om man gör det får man yrkesutbildningen, + högskoleförberedande om man skulle vilja plugga vidare sen. Eller så börjar man jobba direkt, för man blir ju stylist efter 3 år :)

2011-11-22 @ 12:28:47
URL: http://whataisaid.wordpress.com
Postat av: Frida

Åh du är så duktig! ♥ Saknar dig, vi måste ses snart fina du! VI måååste ju ut och shoppa kläder till theee fashion shooow! Puuss på dig!

2011-11-25 @ 20:09:03
URL: http://westinfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0