I want to watch Christmas movies and see white snow.

Goddag! Var ju som sagt i stan i fredags och det här är vad jag fick med mig, hade tänkt att leta efter en mössa men det blev inte så. Jackan har jag köpt på H&M för 349 svenska kronor som jag gillade direkt pågrund av blixtlåsen på ärmarna, ska nog fixa till den med en sak men vet inte riktigt vart jag kan hitta den men får se.

Sedan så köpte jag en ärmlös skjorta och gillade verkligen baksidan av den för den är fyrkantig och det är jättesnyggt. 149 svenska kronor fick det bli för den. Jag köpte också nitar men det är kanske inte så jätteroligt att se på. Sitter hemma sjuk och dricker chai-te, har sovit hela dagen för att kunna bli friskt snabbare, hoppas hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0