Shoes are made for walking.

Var i stan igår med Celine och Cornelia, vi käkade lite glass och gick runt i en galleria, hittade en klänning på MQ som jag inte köpte för blixtlåset var sönder (?) Det var väldigt mys, sedan åkte alla hem och jag tänkte köpa klänningen i stan men tyckte inte den var så fin då men nu suktar jag efter den igen.. aja får gå och köpa den nästa månad eller så och när jag gick runt lite i affärer hittade jag de här finisar.

De är köpte på DinSko och det var Angelica Blicks gillar kollektionen! Woho! Älskar henne och hennes blogg! Skorna kostade 549kr och är av äkta läder, awuuusome! De ska användas på balen och skolavslutningen. Söta och inte så höga, vill inte bli girafflång fast jag redan är det, haha.

Delphic - This Momentary


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0