Göstbloggning Ala Becka

Hallu bloggen

Valle är jätte dålig på att uppdatera!! så måste hjälpa henne lite ibland kännder jag.I lördags var vi på Hersby och stekte runt lite (LOL) där var det fint och nu taggar vi för att gå sam sam där, och för att spionera på vår drömprins HAHAHA! Nej men det verkade jätte bra där så jag tror att vi både kommer att sätta det som första handsval,eller Valle tror jag kommer göra det, vi får se hur det blir med moi...

Vi sitter båda och gör läxor,jag franska vilket suger as mycket och Valls skriver en bok recension. Valle är min räddare i nöden eftersom jag glömt min fransklapp i skolan med typ 10 glosord (DUKTIG CHEY) så snäll som hon är så skrev hon alla till mig,men man kanske kan se det som gottgöring eftersom jag i måndags läste igenom hennes religionuppgift.GHA känner att detta inlägg bara tillägnas skolan, vilket också suger, men när man går sista terminen i nian så är det verkligen bara skola typ hela tiden!
Jag menar det börjar bli lite nervöst.....Snart slutar vi grundskolan,HOLY FUCK!!

Nej nu måste jag plugga vidare....FML, bloggar kanske imorn igen om inte Valle gör det

HAHAHAHA jag är så snyggg!!!




Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0