Happiness is oberrated!

Det är sönadg,det är jätte fint väder ute och jag sitter inne,WIHO...Pluggar franska duktigt som jag är (VAR STOLT VALLE) och franska läraren säger att det inte är mycket att plugga, 1 kapitel ,MY ASS,det är skit mycket och jag har inte ens kommit halvvägs,jaja det är bara att fortsätta Och till Ebba som jag tog bilder från till mitt inlägg i torsdag (willnotshutup.blogg.se) de är jätte fina och bra, hoppas att det är okej!! Här kan ni förresten följa mig på twitter! http://twitter.com/#!/Beex_1 sitter med min filt och dricker juice,lyssnar på musik och pluggar franska,måste väl gå ut senar idag eftersom det är vakert väder ute eller ngt Oh egentligen ska det nu komma upp 2 bilder,men nej blogg.se moppsa¨r!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0