If I heald the hours in my hand,had the sun at my command,I could be with you again

Hallolj Becka här igen.

 Vallle sa att jag fick blogga igen! Franska förhöret gick bra idag så det var skönt.Slutade för 1 timme sedan och har varit ute med min hund.Idag är en rikigt värdelös dag! Förlåt för deppinlägg men jag är seriöst as deppig! Utan vettigt förklaring, jag har inte varit såhär på ett år.Jag har inte fått deppåterfall på ungefär 1 år, och nu plötsligt?? WTF liksom,jag hade ju kul idag och var glad,gha jag få panik på mig själv så nu sitter jag och lyssnar på deppmusik....

Jag är egentligen inte en deppig person utan brukar vara jätte glad för det mesta,men nu kom det brara...Tänker för mycket skulle jag tro,som min kloka vän säger.Stämmer nog,måste sluta oroa mig för allt! jag klarar det bara om jag vill.

Bli inte oroliga nu,jag är och har inte varit depprimerad det är mer bara en känsla som kommer uppkrypande när jag minst anar det och sätter sig som en fästing på mig och jag blir helt död och svart innombords och kan inte göra något,men jag blir bara ledsen men gråter ej och drar mig tillbaka och sedan så stöter jag bort människor och sedan är jag normal i skolan tex så ingen märker något.Fucked up jag vet,men jag överlever nog...

Okej jag måste sluta nu men eftersom jag inte äger ngn egen blogg så skriver jag här...(hihi) och jag tror inte att Valle uppskattar att jag srkiver deppinlägg på hennes blogg,men hon får ta bort det om hon vill sen sedan.Okej ska lägga mig och sova sedan gå på ledarutbildning

Puss!











AAAAAAAAAAAAAA Kolla CHUCK!!! Jag blir ledsen på rikigt!!!


Kommentarer
Postat av: ebba

Haha, bilden är fotad för ca 2 år sedan när vi hade varit på Gröna Lund! Hittade den någonstans i arkivet...

2012-01-26 @ 23:01:58
URL: http://willnotshutup.blogg.se/
Postat av: ▼celine▼

SV: Det är chill ;) det var bara om dansen sedan om du ville följa med in till stan igår med miiig & Johanna ;)

2012-01-29 @ 13:41:09
URL: http://myswallows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0