In another life I would be your girl

Lung vecka! Franska,det gick bra men jag är förbannad och ledsen!!!! Över Gossip Girl!! Alltså serien har blivit så dålig!! De bara håller på och sabboterar för min Chair! Varför sprang hon inte iväg med Chuck? JÄVLA LOUI!!! Är så förbannad och arg nu,och jaaaaaa ni får skratta åt mig men alla mina serier som jag tittar på blir som mitt liv,jag lever lite för dem (haha) Okej jag äälskar Dan så jag tyckte om att hon sprang iväg med honom MEN jag ville att det skulle vara Chuck,det är precis som i säsong 3 eller 2 eller när det nu var när de missa varandra vid Empire state building...FUCK IT!! Och jag ska sova nu! Eller inte men jag ska dra täcket över huvudet och dö.....hejdå världen JAG HITTAR INTE KNAPPEN SOM MAN LADDAR UPP BILDER PÅ!!!!!!Jag tror att gud försöker säga mig något.Kanske borde jag skaffa mig en egen blogg så att jag slipper överta Valles!Puss Ignorera mina stavfel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0