Paris Nights/New York Mornings

Jag är usel på att blogga och jag vet inte ens om någon läser min blogg men just nu sitter jag på jobbet. Finns egentligen inte så mycket att göra just nu så jag skriver ett inlägg! Det är förresten sol här på Lidingö men storm och regn i Stockholm, det är i såna hära stunder man älskar att bo här.
Åkte för några dagar sedan till min kompis landställe med några andra tjejor, där vi kollade på massa film, badade, spelade kort och solade massor. har förövrigt några bilder som jag faktiskt kan ladda upp för att visa hur skönt och fint det var på landet.
Om ett par dagar får jag min lön (25:e) och har bestämt mig att köpa ett par Jeffrey Campbell Rumble Taupe som jag faktiskt kan använda mig nu på sommar och mer in på hösten också, sedan har jag en hel lista på nödvändiga prylar jag behöver köpa så pengarna kommer ta slut på direkten, men jaja jag gilar att shoppa.
 
Jeffrey Campbell Rumble Taupe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0